Finländsk vinterbild

Välkommen med i vår gruppverksamhet för vuxna!

Bönegruppen samlas på tisdagar kl 18 i Smedsby församlingsgård, i Gröna Rummet. Kontaktperson för Bönegruppen är Ingmari Björkstrand.

Missionsgruppen samlas på måndagar kl 13.30 i Smedsby församlingsgård, i rum Glöd. Kontaktperson för Missionsgruppen är Anette Wollsten-Håkans. Start 15.1.2024.

Karaträffar ordnas varannan tisdag kl 13 i Smedsby församlingsgård, i Gröna Rummet. Ledare är Rune Lindblom.

Du är också varmt välkommen med som frivillig i vår verksamhet. Vi behöver bl.a. textläsare, kyrkvärdar, nattvardsassistenter och kaffekockar. Ta kontakt med vår kaplan Rune Lindblom!

Damer från Missionsgruppen säljer bl.a. snabblotter under De vackraste julsångerna i Smedsby i december.
Damer från Missionssyföreningen säljer bl.a. snabblotter under De vackraste julsångerna i Smedsby i december.

Tag kontakt

Kyrkoherde
Korsholms svenska församling
Adelcrantzgränd 1
Diakon
Församlingsarbetets specialtjänster
Adelcrantgränd 1
65380 Vasa
Diakon, tjänstledig till 28.2.2025.
Niklasv. 3
65610 Korsholm